Spontanshopping när den är som bäst!

Skulle in på affären efter jobbet och köpa fil och ketschup!

Olyckligtvis så ligger ju då mataffären jag skulle in på mitt i ett "affärshus" med massa klädaffärer... eller ja.. massa och massa.. men det räckte tydligen till för att jag skull öppna upp min plånbok! Blev ingen jätteshopping, men jag hittade mig en jättefin bh.. ett fin grå långkjol.. och en beige lång kofta som täcker röva såhär på vintern. La iofs undan lite kläder på Gina också som jag ska hämta ut på torsdag, då dom har 20% rabatt på hela sortimentet. Man får ju inte vara dum inte!!


Ett litet smakprov på ett av plaggen jag la undan på Gina...Grrr...



Och här är den beiga koftan jag köpte på Vero Moda! (ser inte så beige ut på bilden.. men det är den i verkigheten)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0