Tack tack tack! ♥

Verkligen....



Tack så jätte mycket för alla grattis som vi fått och fortfarande får. Meddelanden här på bloggen och Facebook...mail och telefonsamtal!! Jätte jätte jätte tack!! Och även tack till alla som även kommenterat min nya hårfärg... kan det vara hormonerna tro som fick mig att göra en total makeover!? Haha...

Känns skönt att detta inte längre är en hemlighet då man ju i vissa fall fått köra med små vita lögner eller inte skriva något alls i bloggen. Inte för att jag tänker göra detta till någon mamma-barn blogg, men det kommer säkert komma en del inslag av det, då ju detta är en del av min vardag nu!

Ni undrar säkert hur jag har mått och jag tycker ändå att jag mått relativt bra. Visst... jag var supertrött i början.. hade NOLL aptit å därför förlorat lite i vikt i stället för att gått upp.. men dom kilona är snart tillbaka å mer därtill, så att jag"losat" i vikt är inget att oroa sig för och eftersom magen växer är det inget som märks heller. :) Jag har mått illa stundtals, men inte så att jag behövt gå å kräkas stup i ett. Å ja.. sen lite andra små symptomer som säkert bara en själv märker av!! :) Men som sagt... i det stora hela så har jag nog mått rätt bra ändå!

Men än en gång... stort tack till alla!! ♥


Kommentarer
Juonap

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2010-12-15 08:47:10
URL: http://juonap.blog.ca

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0