Uppstoppad!

Jag tror helt ärligt inte att jag behöver äta något mer på minst en vecka efter den här dan. Frukosten var väl inte så mycket att skryta med då det enda jag fick i mig var en liten yoghurt och en banan lite senare på fm. Men sen sörrni.. då jäklar. :)

Till lunch blev det ärtsoppa och pannkakor dagen till ära... tog det dock rätt lugnt med ärtsoppan så att jag skulle orka få i mig så många pankisar som möjligt. :)  Och till det serverades sylt, glass och grädde.. men grädden hoppade jag över för den är jag inte så förtjust i till pannkakor. Annars slank allt ner väldigt lätt.

När vi ätit lunch blev vi godissugna å det visar sig nu att jag har en halv godisaffär i min låda på kontoret! Den som spar han har och man vet aldrig när suget sätter i gång.

Men tro inte att det räckte där inte... Nej.. till kvällsmat blev det tacos med sedvanliga tillbehör och nu står min mage åt alla håll och kanter tror jag. Bebis kan inte klaga på dåligt matintag i dag inte.. Ja, kanske inte den bästaste maten, men bebis kan inte vara hungrig i alla fall. Stackaren är säkert proppmätt där inne nu!?

Skulle vi ta och toppa detta lite med några godisar också månne?

Förresten.....Är det nu jag får skylla på att jag äter för två??

Kommentarer
miss P E

Ja, godis är ett måste efter maten ;)

2010-10-14 20:24:15
URL: http://dinpetraj.blogg.se/
Karin

Klart du får skylla på o äta för 2 :)

Men jag VET att jag inte har bebis i magen e trött iaf o det e ganska jobbigt...just det att man e så orkeslös...men det vänder nog snart :)



Kram

2010-10-15 11:38:51
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0