1..2..3...

I morgon, direkt efter jobbet, bär det av till Karlskoga för fröken Lilja.

Och jag borde verkligen packa nu så jag slipper den paniken i morgon. Men tyvärr känner jag mig själv lite för väl och VET att jag kommer göra det i morgonbitti samtidigt som jag svär över mig själv varför jag inte gjorde det nu i kväll för!! Samma visa varje gång.

Lilja i ett nötskal!!



Har ju haft hela kvällen på mig, men nej.. det har jag faktiskt inte. Först var jag nämligen tvungen att titta klart på en film som jag måste lämna in i morgon! Mycket viktigt!! Och sen ringde Classes föräldrar och frågade om jag vill komma dit å äta lite skaldjur med dom. Och "dålig som jag är på att laga mat när jag är ensam" är, tackade jag naturligtvis ja. Så därav ingen packning innan 22.30.

Nu börjar även ögonen att stänga sig själva.. så det är nog bäst att jag går och lägger mig. Men just nu funderar jag på hur jag ska få plats med allt jag ska ha med mig i en liten trolly med tillhörande beautybox??? Måste gå... för jag ska åka tåg!! Och jag har ingen lust att återigen se ut som en packåsna när jag stiger på och av tåget!! :) Och självklart åker jag 1:a klass!!

Kände att det var rätt viktig information att dela med mig av då jag tycker att alla ska göra det. Eller nej.. förresten.. det tycker jag ju inte alls det kom jag på. Jag åker ju just 1:a klass av en anledning... och det är för att göra mig lite märkvärdig!!! Ni som känner mig vet ju att jag är lite mer... än vad Ni andra är!!!

Men det säger jag tack och godnatt!!


Kommentarer
Jenny

Mmmm... Då ska man åka 1:à klass! =) Kram!

2010-09-04 23:10:53
URL: http://jennyler.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0