I´ts a new day!

I morse var jag verkligen uppe med tuppen. Vaknade faktiskt redan strax efter 07.00 tiden nån gång. Låg visserligen och drog mig en stund, men var ändå ganska snabbt uppe tycker jag.

Nu har jag kollat klart på en film som jag försökt titta på 5 gånger nu under två dagar. Problemet har varit att jag somnat hela tiden.. haha.. men varje gång har jag kommit lite längre... å nu så har jag äntligen tittat klart på den! Solisten heter den.. helt okej film, men lite speciell och kanske ingen jag skulle kolla på igen direkt.

Har drömt så konstigt i natt, att jag är alldeles förvirrad av vad som är sanning och inte... men det klarnar nog så småning om! :)

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen för att sedan göra mig i ordning och sticka ut och hitta på något. Lätt att man blir liggandes i soffan annars.

Kommentarer
Jenny

Låter lite som mig när jag ser på film... Somnar alltid. Frågan är om filmen är så speciellt bra då eller om man slagit på den alldeles för sent...?=)

2010-09-12 21:30:53
URL: http://jennyler.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0