Yes baby... Ullared is the shit!! (Or not)

Ja.. några gissade rätt på att det var Ullared jag skulle till. Och jag är nu stolt att kunna tala om att jag överlevt...även om det nu var JÄVLIGT mycket folk!! Fast det var ju det som var så bra att vara där själv.. att man bara kunde strosa igenom utan hets och sen åka hem.... och jag hade faktiskt inte så ont av att det var mycket folk. Tror min vistelse i varuhuset varade i ca 3 timmar och det räckte alldeles utmärkt bra för mig. Ska ju förmodligen dit i november också, så jag hade ingen panik!! Vad jag handlat skiter jag i att berätta... men här kommer ändå lite bilder från min lilla tripp i ensamhet!! :)


Redo för avgång...


Inte så roligt bilväder framför mig....


Men jag fick lite sol på mig innan spöregnet....


Jag såg typ nada... (jävligt bra att fota samtidigt då)


Och då blev jag såhär trött och cp....


Väl framme var det ännu mera regn och dessutom en pisskö för att komma in... men det tog ca 15minuter å jag hade världens största "parra" med mig.. så det var lugnt.. lite blöt om fötterna dock.


I butiken var det massa julsaker.. men jag köpte inte en enda...för tidigt!


Sen stötte jag på denna söta kille som jag fick skämmas för att stå i kö till.... En tjej i lite mognare ålder tillsammans med en sissodär 3 miljoner skrikande fjortisar runt mig... Men hey...det var ju OLA liksom! Ha ha..


Och jag gjorde det ju såklart för att två små sketungar ska få en liten surprice! (inte nu längre eftersom jag avslöjat det..men dom kanske inte ser detta... Öhööö... att BLUNDA är ett förslag!)


Sen kom Anneli Rydé upp på sen... lever hon??


Min vagn...mer än så blev det inte...vissa saker syns dock inte. :)


Kösystem..Intressant..inte sant! Ha ha..


Hemma...

Nu ska jag unna mig en pirkolo!! (PIZZA för Er som inte kan mitt språk!!!)

Ha en bra lördag!

Kommentarer
Sanna

härligt med Ullared ;) hahah

2010-09-18 21:40:31
URL: http://moonzanna.se
nadia

Dem gångerna jag har varit på ullared så har vi åkt dit på en vardag vid 4 tiden. Helt jävla folktomt! Behöver inte ens stå i kö till kassan. Fruktansvärt skönt :)



www.prinsessanadia.se

2010-09-18 22:44:54
URL: http://www.prinsessanadia.se
Jenny

Visste det! Men visst är det kul? Massa bra saker att köpa ju...;)

2010-09-19 08:56:02
URL: http://jennyler.blogg.se/
Mia

Jenny: Ja, det är rätt okej faktiskt. Får nog ta och ändra uppfattning tror jag. Vi har ju faktiskt inte så långt att åka heller... och som Nadja sa ovan, så kan man ju lätt sticka dit en eftermiddag när det knappt är nå folk! DÅ.. blir det ännu roligare. :)

2010-09-19 09:18:33
URL: http://miapiafias.blogg.se/
elina

Hej!

Fin blogg :D

Var med i min tävling och fin ett fint smycke

http://allaboutelina.blogg.se/2010/september/tavling.html#comment

Ha det bra kram elina !

2010-09-19 16:35:49
URL: http://allaboutelina.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0