Annandag påsk!

Sådär ja! Nu har jag en liten stund för mig själv medans Lexie ligger i saccosäcken och har det gött!



Natten har väl varit sådär får jag nog säga.. Tror fan vi varit vakna typ en gång i timman! Det funkar ju nån gång emellanåt, men jag ser gärna att hon kommer tillbaka till sina vanliga sovrutner snart. Inte för att hon sover speciellt länge mellan matintagen.. men 2-4 timmar får man ändå vara nöjd med! :)

I dag ska vi hälsa på min kusin Ulrika och hennes två barn Valter och Olovia... Det ska bli roligt! Sen är det nog dags för oss att tänka på hemfärd mot Trollhättan igen. Kanske inte just idag...men i alla fall här i dagarna. Påsken har varit rätt fullspäckad med besök och påhälsningar och jag tror att både Lexie och jag behöver komma hem och "landa" lite inför vad som komma skall här om 1½ vecka då vi ju ska flytta till VÅRAT hus!


Kommentarer
Ida - mamma till Nova <3

Men vad härligt, har ni köpt hus? :)

2011-04-27 02:20:55
URL: http://idacarlgren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0