Där fick du så du teg!!

Inget är så fruktansvärt ÄCKLIGT och HEMSKT som spindlar! (hur det ska gå att bo i hus där det kan krylla av dom fattar jag inte riktigt...men skit samma) Det finns nog ingen spindel i hela världen som kan undgå en spindelrädd människa och jag kunde nästan känna lukten efter denna hemska varelse!


Grejen är den att jag en gång fick en "spindeljägare" (av mina arbetskamrater) som man sätter i ett uttag och som då ska ge ifrån sig ett ljud som bara småkryp kan höra och därmed hålla sig borta. Och JA, den funkar faktiskt. OM nu.... inte NÅGON glömmer att sätta tillbaka dosan när "denna någon" använt uttaget till något annat.

Genast beger jag mig av mot uttaget.. och visst är dosan borta!! Inte konstigt att det dyker upp en spindel jävel!

MEN! Jag har lovat mig själv och andra att inte föra över mina fobier eller rädslor till mitt barn och måste därmed visa mig STARK!

 

Att visa sig stark betyder i detta fall att (våga) DÖDA!! Och som Ni ser så lyckades jag! :) Jag är STOLT!


Kommentarer
Kecka

Fy jag hatar dom oxå! Blä!

2011-04-13 12:08:42
URL: http://keckan.blogg.se/
Johanna

Haha.... det är bra, jag sätter över ett glas och väntar på att någon ska ta hand om djuret.

2011-04-13 14:38:25
URL: http://johanna.4rok.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0