Där fick jag!

Klockan är alldeles strax lunch och i lägenheten kan man tro att det fortfarande är morgon! Persiennerna är nerdragna, Lexie ligger och sover och någon frukost har heller inte intagits. Egentligen borde jag sova också nu men det är inte alltid det går att somna på beställning.



Natten har väl gått sådär kan man säga... eller ja.. fram till klockan 04:00 var allt helt okej. Lexie vakna som vanligt vid 01:00 tiden och vill ha mat men somnade också om på en gång. Men sen.. vid 04:00...då var det en klarvaken liten dam som inte ville sova. Strax efter 07:00 tror jag att både hon och jag somnade av ren utmattning.

Det var inte det att hon gallskrek...men så fort jag la ifrån mig henne så vaknade hon till och börja knorra och/eller gnälla lite.. och vissa stunder låg hon bara där och sprattla.. och visst.. det tyder ju på att hon har det bra. Men som mamma så reagerar man ju på varenda ljud från sin unge å då är det inte lätt att somna ifrån en vaken liten bebis som bara ligger där och ser söt ut!!

Men ja...jag fick väl igen för att jag skröt så på jobbet om att hon oftast inte gnäller speciellt mycket! :)

Kommentarer
joi

mmm det där knorrandet känner jag igen.. så fort jag lade ifrån mig korven ett tag började hon knö och sprattla.. så hon fick sova på mitt bröst, vilket gjorde att jag antingen svettades som en gris eller inte sov ngt.. hehe kram

2011-04-12 13:12:34
URL: http://blogg.mama.nu/missjoi
frida

Ajjemen, kände mej duktig, för kan ju säga att de händer inte allt för ofta ;) haha.

Brukar oftast va lat å somna om me Noel efter han käkat frukost, men icke idag, då gick ja upp ist :P



Desamma :)

Kram

2011-04-12 13:51:34
URL: http://fritte.blogg.se/
Angelica - Mamma till Moa <3

Fyyy, inte bara jag som hade en lååång natt då. Håller tummarna på att kommande natt blir bättre:)

2011-04-12 15:23:49
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Carolina

Är rädd att jag också kommer få igen för att jag sagt att jag har en snäll bebis ;) känner igen det där med att inte kunna somna bredvid en vaken bebis. Man märker varenda liten knorr, dessutom är Wilda duktig på att knorra även i sömnen ibland. Haha ;) Hoppas ni har en fin kväll. Kram

2011-04-12 18:52:44
URL: http://bluppan.blogg.se/
Anna-mamma till Vincent

Ja det vore trevligt om du hakade på:).Hoppas du får en bättre natt i natt. Kram

2011-04-12 19:08:11
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0