Det är varmt nu!

Vi har det så underbart skönt ute i solen. Det är till och med så varmt att jag var tvungen att gå in lite. Vågar inte riktigt klä av mig för mycket heller då man måste tänka på "puppera" i dessa mjölkningstider! Vill ju inte riskera mjölkstockning bara för att den första vårsolen kommer fram. Och även om det är jättevarmt så kan man ha otur och få det om det tex "drar" lite på en!


Lite lunch på altanen

Fick ett tips av min gamle vän Helena att lägga fetvadd i bh:n och det verkar ju smart... så jag tipsar vidare. :) Kan ju tålas att prova så man slipper gå fullt påpälsad när det är varmt ute!



Lexie tycker också att det är varmt ute å slipper faktiskt mössa och varma ytterkläder. Hon höll ju på att rinna bort när jag kände på henne. Nu sover hon gott i skuggan...och har ordentligt på sig så att hon inte ska frysa. (bäst att poängtera).

Nu ska jag fortsätta chilla ute på altanen!

Kommentarer
Anna-mamma till Vincent

Vincent är också varm av sig och har inte behövt ytterkläder och mössa de senaste dagarna:) Kram

2011-04-18 14:38:03
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
mikaela

Men en tunn mössa kan du väl ha på henne eller en solhatt?



Dom ska ju ha något som skyddar huvudet mot tillexempel kalla vindar m.m

2011-04-18 14:57:01
Angelica - Mamma till Moa <3

Alltid någon som ska komma med någon rolig kommentar :)



Jag tycker de ser ut som hon har de jätte bra där i vagnen! Idag är de hett och Moa hade heller ingen mössa när vi var ute :)

2011-04-18 16:22:20
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Emmy- Mamma till Jack och Link



GÖTTIGT!

2011-04-18 16:43:01
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Sofia

Kan tipsa om bh-inlägg som finns på apoteket, istället för fetvadd. Mycket enklare och de är i nåt speciellt material som både andas och värmer!

2011-04-18 20:41:55
URL: http://lillagrodanimagen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0