Morgonstund har guld i mun!

Ursäkta om jag ser nyvaken ut... men jag har inte varit vaken sådär jättelänge då vi faktiskt tog oss en sovmorgon idag! Strax efter 10:00 ville sessan ha mat å då kunde jag väl kanske tycka att det var dags att gå upp efter det! :)



Utanför fönstret skiner solen och när jag tittade på termometern var det 17 grader i skuggan... kan det verkligen stämma!? Ja.. det kan det säkert och då kan jag ju inte sitta här inne och uggla!

Det är bara det att jag just nu verkar ha lite ledig tid då Lexie lugnt och stilla ligger i sängen där uppe å "pratar" med sig själv.. hoppades ju på att hon skulle somna om igen... och då skulle jag behöva sortera lite skit att ta med till tippen. Men jag får nog gå upp å kolla till henne lite då hon ju inte verkar somnat än... Jag får nämligen så dåligt samvete om jag lämnar henne ensam när hon är vaken! ( i alla fall en längre stund)

Jaja.. återkommer under dagen!
Tjing!

Uppdatering... hon hade somnat.. dags för mig att lägga på ett kol om jag ska hinna något!

Kommentarer
Kecka

Härligt med sovmorgon! Det är du värd! Kram

2011-04-28 12:21:32
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0