Nu är det kvällen!


Mätta och belåtna sitter vi nu i soffan och tittar på tv. Tror det är Die hard som står på i bakgrunden!



Lexie ligger åter igen i morbrors famn men denna gång boxar och gnäller hon lite. Hon vill nämligen INTE ligga ned...hon tycker i stället att någon ska gå runt och vagga på henne! :) Och ja.. de funkar.. Anna-Lena kände sig manad och går nu runt ( i skrivande stund) med en tyst och belåten Lexie i famnen!



Nä.. nu ger jag mig och laddar inför morgondagen då jag ska träffa ännu en gammal kamrat/klasskompis.


Kommentarer
Caroline och hennes två V:n

Dom senaste dagarna har varit riktigt tuffa, mitt mamma hjärta har gjort så ont! Jag har gråtit floder och tuggat sönder naglarna av oro. Önskat att jag kunde ta hans plats istället. Man är så maktlös!



Nu mår Viggo bättre och jag kan pusta ut. Men fyyy va hemskt det är att se sin lilla bebis må dåligt :( Det är ingenting jag ens önskar min värsta fiende.



Hoppas att ni får en mysig påskhelg. Kram!

2011-04-21 22:17:17
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Kecka

Åh jag ser att jag skulle ha stannat på middag :) vad gott! Och påskmust måste jag ju köpa hem :)

2011-04-22 11:16:04
URL: http://keckan.blogg.se/
Therese- Mamma till Ameah

Gud vad gott det där såg ut!!! Är så hungrig, haha!



Kram på er och glad påsk!

2011-04-22 12:17:26
URL: http://mylifeinthai.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0