Så blev det...

Kan Ni tänka Er att klockan inte ens är 10:00 i skrivande stund och jag har både ätit frukost, duschat och tagit på mig kläder! Inte dåligt må jag säga! :)


En helnöjd Lexie efter lite mat.. (jaja.. lite magknip kanske.. men låt min mamma ändå tro att det är ett litet leende hon ser)

Nu kanske Ni tror att jag fått sova hela natten... men NEJ.. så är inte fallet. Det blev en liten vakenperiod i går efter 23:00 som höll i sig till strax före 02:00 i natt. Lilldonnan vägrade dessutom att ligga någon annan stans än tätt intill mig och ja.. ni vet ju hur avslappnat man sover då! *ler*

Sen var det dags att tutta lite igen kl 03:00...och sen kl 04:00... PHU... men vi somnade om direkt efter dom två gångerna och vaknade sedan runt 07:00 tiden så jag klagar inte. Sova kan man ju göra nån annan gång!

Nu ska vi bada!!

Kommentarer
Therese- Mamma till Ameah

Låter som en ganska tuff natt men sjutton vad man kommer igång på morgonen i alla fall. Man har världens finaste skatt att ta hand om :)



Skönt att du hunnit med en dusch! Ha en mysig badstund nu. Kram!

2011-04-06 11:06:11
URL: http://mylifeinthai.se
Anonym

Hon ler visst - det syns ju på blicken! :)



N-N

2011-04-06 12:03:57
Timjan o Akleja

Jobbigt med vakperiod, strongt att du ändå är uppe och klar kl 10! Du kanske kan vila lite i em istället? Vi har upptäckt att G har två vaken perioder per dag, försöker styra dem lite till förmiddag och kväll (när vi ju är två hemma) för att undvika att han är vaken på natten... Inatt sov han 6 timmar i sträck, rekord! :D Får bli ett inlägg om det... ;)



När är det egentligen de börjar le på "riktigt"? Jag tycker G har börjat le mot mig men kanske är det bara fisleenden fortfarande...



Kram

2011-04-06 12:30:01
URL: http://timjanoakleja.wordpress.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0