Tack Linda och Juni för en härlig förmiddag!



I dag har jag och Lexie hälsat på en gammal arbetskamrat till mig som jag inte sett på flera år! Hon är också hemma och är mammaledig nu och då ju jag är "hemma" och hälsar på i Karlskoga så tänkte jag att det kunde passa bra att hitta på något när vi ändå går hemma båda två på dagarna.

I detta fallet är Facebook ett väldigt bra hjälpmedel!!  Drog bara iväg ett litet mail och vips så hade vi bestämt träff! Vi tog en liten promenad på (nästan) 8700 steg och gick bla genom stan där jag även träffade andra gamla kompisar jag inte sett på länge. :)

Nu är Amanda här och hjälper mig ta hand om Lexie.. det är Lexie:s kusin och min äldsta brorsdotter! Vi ska snart äta och på menyn står köttfärssås och spagetti!

Mums!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0