Go'natt!

Det blir dåligt med bloggande när man har familj här från alla håll och kanter samt en liten bebis att ta hand om! Men jag tror att Ni har förståelse för detta och kommer tillbaka till mig och min blogg ändå!? :)

 

I dag har  vi hängt med mamma och Olle på da'n och varit hos Classes föräldrar på grillpremiär nu ikväll. Mycket trevligt och VÄLDIGT gott!



Nu ligger sessan uppe i sin säng och vi hoppas på att få en liten stund för oss själva, framför tv:n, innan det är dags för matning igen... Fast ska jag vara ärlig så är nog det här det sista jag gör idag!!  Mina blå orkar nog inte med så mycket mer idag!


Kommentarer
Timjan o Akleja

Jag tycker du bloggar jättemycket, jag hinner knappt få till ett om dagen! Måste också gå och lägga mig nu, det blir så lätt att man stannar uppe när bebben sover men man behöver ju sömnen... ;)



Förresten, tänkte på en sak ang din för övrigt jättefina header; om du ändrar texten till "Det är jag som är Mia... mamma till Lexie... och sambo till en sjöman" så stämmer det bättre med hur man läser, från vänster till höger. Bara ett förslag. :)



Kram!

2011-04-02 22:54:42
URL: http://timjanoakleja.wordpress.com
Kecka

Åh vad gott med grillat :)



Och jag kollar in din blogg varje dag vet du men klart man inte hinner eller har nåt att blogga om jämt. But I'll be here :) Kram vännen

2011-04-03 09:06:22
URL: http://keckan.blogg.se/
Caroline - mamma till lille Viggo

MUMMMMMS! Sitter och dregglar och skulle kunna göra nästan va som helst för att få äta en grillad köttbit! ;)

2011-04-03 23:03:10
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0