Alla är nu vakna!

Godmorgon mina vänner!

I dag var det jag som vaknade först i familjen... tror jag i alla fall!


Tätt följt av Lexie. Såklart!...Hon verkar liksom ha nåt inom sig som säger att: - När någon vaknar före mig måste jag skynda mig att vakna så att jag inte missar något och/eller råkar ge min mor eller far lite egentid såhär på morgonen!

Tänkte att jag skulle vara lite snäll, och tog med Lexie ut ur sovrummet, och låta Classe sova ut lite till men inom 15 minuter var hela familjen uppe så det hjälpte föga! (ha ha.. vilket ord)

Då alla vaknade strax efter 08:00  så får jag ändå säga att detta blev en perfekt start på dagen!

Kommentarer
Therese- Mamma till Ameah

Låter som en himla skönt start på dagen :)

2011-08-29 09:52:00
URL: http://mylifeinthai.se
Evelina - mamma till Lucas

Ja egentid vad är det liksom ;) hihi...



Han får min bröstmjölk, största mängden i sonden och ca 5-20 ml i flaska... beroende på hur mycket han orkar suga eller hur intresserad han är.



kramar

2011-08-29 16:39:28
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0