Babymassage och fikamys!

Classe har åkt ner till stan för att träffa några polare och ta några öl, själv har jag precis gett Lexie lite ersättning (vilket jag trodde jag skulle slippa i kväll då hon i dag fick sin första HELA portion gröt till kvällsmat)!!?

I dag har det rullat på i ett känns det som.

Det började med en promenad på 5,5km... Längre hann vi inte med då jag och Lexie skulle träffa mammorna och barnen på fika (kl 11:00) innan babymassagen började (kl 13:15).

Jaa... och efter dessa två "aktiviteter" hämtade vi upp Classe för att sedan glo på soffor och färg! Passade även på att köpa mig den där stegen från MIO, jag tjatat om, då dom hade rabatt på den just nu!! Kunde ju inte bli bättre... Så i ställer för 990:- kostade den endast 690:-!


Lexie till höger och en av hennes kompisar till vänster passade på att kramas lite innan vi började...eller försökte dom brottas kanske?

Babymassagen var mysig.

Våra barn är ju egentligen lite stora nu när vi började.... men innan sommaren startade dom inga kurser och sen blev det ju semester. Hur som helst så valde vi ändå att köra på nu till hösten å jag kan tänka mig att det var lika mysigt nu som när dm skulle varit små!

Kanske att det krävs lite mer av en som förälder då dom ju är så medvetna och nyfikna på allt... men jag måste säga att alla skötte sig exemplariskt! Lexie blev dock lite hungrig i slutet så vi fick avbryta en liten stund å käka..men sen fortsatte vi!



Jag kan också meddela att det var en trött Lexie som lämnade Öppna Förskolan i dag! :)

I morgon packar vi bilen och åker ut till kusten och båten. Om vi stannar över får vi se... beror lite på vädret!!

Sov gott allihopa!

Kommentarer
fatima

Nakenfisarna är bara för underbartsöta.. :) natti :)

2011-08-26 02:09:56
URL: http://www.mina-prinsar.com/
fatima

Nakenfisarna är bara för underbartsöta.. :) natti :)

2011-08-26 02:09:58
URL: http://www.mina-prinsar.com/
Evelina - mamma till Lucas

sötisar... :) Jag tänkte också börja på något liknande!

2011-08-26 07:39:06
URL: http://evelina84.blogg.se/
Elin - Mamma till My

Mysigt med massage. Vi körde det i våras, men det var lönlöst för våran del. My gillade det inte, haha. Hon skulle bara titta på alla andra bebisar :)

2011-08-26 10:00:18
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Emma Viklund

Åå, vad mysigt med babymassage :)

2011-08-26 11:22:30
URL: http://emmashjartan.wordpress.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0