Då så...

... Då var dom 20 milen i bilen avklarade och vi är åter igen hemma i Trollhättan!



Borta bra men hemma bäst är ju ett uttryck många tycker stämmer!!

Jag vet inte riktigt om jag håller med där!! Jag trivs att vara på väg...att vara i väg...och att sticka i väg!! :) Därmed inte sagt att jag inte trivs hemma.. men det BEHÖVER heller inte alltid vara bästa här hemma.

Det som skulle bli 4-5 dagar i Karlskogar slutade med 16 dagar!! Å ja.. det här var väl första gången jag verkligen använt det mesta i min packning då jag ju ALLTID packar med för mycket.

Det är först nu jag förstår hur alldeles för mycket kläder och skor jag har med mig när jag åker någonstans. T.o.m Lexie har kunnat ha en ny outfit VARJE dag!! :)

Nu har vi en fullspäckad vecka framför oss med besök från Carolina och Viggo...tätt följt av information om babysim samt 5 månaders vaccination!!

Sååå....Hej måndag och ny vecka!!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0