Ge mig lite energi tack!

I dag är en sån där dag då jag tycker lite extra synd om mig själv och önskar att jag hade en sambo som kom hem efter en helt vanlig dags arbete.... och rent ut sagt... löste av mig!!

Inte för att Lexie varit extra besvärlig eller något utan helt enkelt bara för att hennes mamma känner sig trött!!

T.R.Ö.T.T...och hängig!!!




Jag har packat upp alla grejer... tvättat... lekt...burit... matat... hängt tvätt... vyssjat...och tryckt i mig en alvedon i hopp om att känna mig lite piggare. Men icke... Tuppade av i soffan förut av ren utmattning när Lexie väl somnat.

Behöver jag säga att jag gärna hade sovit lite längre om det inte varit för att JAG...JAG....JAG... var tvungen att gå upp å ta hand om denna goa lilla unge som tydligen hade sovit klart... när jag för en gång skull tillät mig själv att lägga mig på soffan i stället för att greja!



Bara att bita i det sura äpplet och fortsätta greja...för i morgon får vi ju besök och då ska här vara undanplockat...en tur till affären behövs också... då vi ju varit borta i över två veckor!!

Ser dock fram mot besöket i morgon väldigt mycket!! :)

Kommentarer
Jessica

Hade varit så kul att varit med er ner i helgen. Önskar vi bodde i samma stad så jag kunde springa över och lösa av dig lite titt som tätt :) Stor kram

2011-08-15 20:52:15
URL: http://keckan.blogg.se/
Anna-mamma till Vincent

Skönt när någon känner igen sig i det man känner. Tack för att du delar med dig! Hoppas du får mer energi imorgon. Kramar!:)

2011-08-15 22:31:20
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Carolina

Jag förstår dig, även om jag själv har en hel del avslösning eftersom min karl är hemma mycket! Man är inte alltid så full av energi som man behöver för de små. Även om man älskar livet med sin lilla så räcker man ibland inte alltid till. Man får ha dåliga dagar, man får ha trötta dagar, men det är ju svårt om man inte har någon som kan avlasta.

Hoppas hon somnat i god tid ikväll så att du får tid att vila upp dig lite inför vad som verkar vara en rolig vecka för er! :)

2011-08-15 22:57:13
URL: http://bluppan.blogg.se/
Evelina - mamma till Lucas

Skickar massor med energi till dig... (jag vet inte riktigt vart jag tog den ifrån...men jag ville det så mycket så jag fick tag i lite till dig...) hihi... Själv har jag inte så mycket energi kvar efter mjölkstockningen :P Men men...den kommer snart igen! varma kramar

2011-08-15 23:54:31
URL: http://evelina84.blogg.se/
Timjanoakleja

Förstår dig, jag kände mig slut i helgen när jag var ensam i två dagar... Är grymt imponerad av att du orkar göra allt själv - och hinner blogga dessutom! :-)



Kram

2011-08-17 14:37:42
URL: http://timjanoakleja.wordpress.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0