Jag blir nog kvar här...

Klockan börjar än en gång närma sig tolvslaget och det är dags för mig att go to bed så att säga!!



I dag har Lexie och jag bara chillat och tagit det lugnt! Tji fick jag för att jag klagade på värmen tidigare för efter att vi ätit lunch kom världens moln in och det började regna!! :)

Men sen kom solen fram igen och vi åkte ner till min mamma och Olle och hälsade på lite på kvällskvisten!

Som det ser ut nu så blir jag nog kvar här ett par dagar till då vi kom fram till att det, för mig, blir onödigt att åka hem endast för en natt...då Helena och dom ändrat sina planer lite. Hade de stannat hela helgen hade det sett annorlunda ut. Men nu vi kan ju tärffas här hemmai stället då hon ju bor i Degerfors... typ 8km frn Karlskoga!

Härligt att få vara hemma hos familjen... även om vi hellre varit hemma i huset med pappi!! :(


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0