Kusten!

I torsdags, efter att Lexie fått sin vaccination, tog vi ju en tur ut till kusten med "farmor och farfar"!

Det blev en helt underbar dag vädermässigt och medan farfar Janne körde över vår båt till Bohus Malmön så strosade vi "tjejor" runt på smögenbryggan tills det var dags att ta färjan över och hämta  honom!



Ja, det var minst sagt en härlig dag!!

Nu ska jag passa på att hänga lite tvätt och städa undan lite här hemma! Lexie har precis blivit hämtad av farmor och då gäller det att utnyttja tiden väl! :) Helst skulle jag bara vilja ligga på soffan men det kanske jag hinner göra en stund när jag är klar och innan jag hämtar hem lillfisen igen!

Hoppas Ni också har en solig och härlig Lördag!?

Kommentarer
Siri

Hej Mia

och tack för kommentarer!

ibland undrar jag om det är några fler än typ min familj och man som läser det jag skriver

och så kommer det en oväntad kommentar som bara gör en så glad! Det roliga var att jag hittade din blogg igår och la till den på min favvolista - kul!

Du har en riktigt söt tjej; lyckost:)

Varma kramar<3

2011-08-20 12:18:53
URL: http://www.sirchen.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0