Lugn dag hemma!

Måste ju tala om hur det gick med Lexie i går efter vaccinationen!



Det gick huuuur bra som helst... Hon var helt som vanligt!!

Vi åkte med svärföräldrarna ut på kusten och jag var lite orolig att hon skulle få feber och börja knorra. Men så tänkte jag att det är väl inte värre att vara där än hemma. Men jag hade ju som sagt inte behövt oror mig så hon var en liten solstråle hela dagen!!

I dag däremot har hon sovit lite mer än vanligt och gärna varit i mammas famn men dock ingen feber! Men jag ska nu erkänna att hon faktiskt fortfarande har sin pyjamas på sig!! :) Men när man är sådär lite trött och gosig så är det mysigt med pyjamas på! Dessutom har det regnat i stort sätt hela dagen här  så vi har inte kunnat gå utanför dörren!

I kväll blir det mys kväll framför tv:n! Frågan är om jag ska köpa mig lite mat eller tillaga något här hemma? :)

Kommentarer
Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

lilla busen =) så himla söt!

2011-08-19 17:27:05
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Timjanoakleja

Gullunge! Skönt att hon mådde bra efteråt! G har fått lite lite feber och varit lite kinkig men det har gått över med en alvedon.



Kram

2011-08-20 09:10:10
URL: http://timjanoakleja.wordpress.com
Elin ♥ Mamma till My

Vad skönt att hon mådde bra efterråt :)

2011-08-25 09:45:02
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0