Mia vill ha!

När Classe kommer hem ska vi börja fixa lite i huset ÄNTLIGEN!!!

Vi ska måla, tapetsera och köpa möbler!! Men jag har redan börjat... i mitt huvud!! :)

 

Ingen billig histora!! Men snygg är den!!

Vi behöver en bokhylla som vi ska ha i "bibloteket" (låter finare än vad det är..haha) och i stället för en Billy bokhylla (som alla har och som det säkert kommer att bli) vill jag ha denna!!

Får se om Lext går med på detta !? :) Ni hittar den på MIO för nedsänkt pris 3490 SEK!!



Och så vill jag ha stegar... stegar och åter stegar... Kan tänka mig en hel drös faktiskt!! :) Finns också på MIO men just dessa är faktiskt från ELLOS! Finns ju i olika utföranden och det behöver inte just vara dessa.. men I like a lot!!



Sen vill ja ha lite nytt i sovrummet också... dessa finns tyvärr bara i vanlig storlek. :( Vi använder alltid ett JÄTTE täcke  på 240x220...men det finns ju inget som säger att vi kan variera oss lite! :)

Listan kan göras lång och detta var bara några utav sakerna Mia vill ha!!

Kommentarer
Anna-mamma till Vincent

Kul att fixa!Är det inte jobbigt att dela täcke?:) Här hemma skulle det bli catfight då;) Kram

2011-08-13 13:48:46
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
carolina

Jättesnygga grejer :) du har verkligen god smak. Men det är sjukt att mio har vett att ta så pass betalt ;) Heter classe lext i efternamn? Heter Lexie Lext? :) klingar riktigt bra på en så fin tös :)



Måste hålla med föregående kommentar: hur gör ni med ETT täcke. Här hade det blivit både fight och bastu, även om det kunde varit mysigt ibland. :)

2011-08-13 17:08:04
URL: http://bluppan.blogg.se/
Evelina - mamma till Lucas

Ja tänk, hur många gånger har man inte köpt och möblerat i huvudet :P hihihi...Superfina saker du hittat! De kommer att bli fina hos er ;)

2011-08-13 22:38:22
URL: http://evelina84.blogg.se/
Timjanoakleja

Riktigt snygga, stegarna kan jag oxå tänka mig! Särskilt om de finns på Ellos, lite billigare än Mio... De har snygga saker men så dyrt!



Kramar

2011-08-14 07:41:57
URL: http://timjanoakleja.wordpress.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0