Nyduschade!

Här steg vi upp i ottan som vanligt och efter lite mys och lek i sängen, i ett försök att trötta ut lillan och få sova lite till, fick jag till slut ge upp!!

Lexie fick ligga lite på golvet i sin "myshörna" en stund! Men nu för tiden kan jag inte lämna henne en minut knappt... hon sticker i väg på en gång. Antingen rullandes eller så ålar hon sig fram som en tusenfoting. Helt plötsligt hör man ett DUNK..och då vet man att hon rullat ut på golvet! :)

Nu ligger Lexie och sover i sin vagn efter en välbehövlig dusch då hon tidigare åt sin morgongröt själv idag! Jag säger bara SANERING av barn, mig själv och kök :)




Nu ska jag ta hand om tvätten som jag la i tidigare i morse och sen tror jag att det blir en liten förmiddagspromenad efter att Lexie vaknat och fått lite ersättning!

Vad resten av dagen har att erbjuda vet jag inte.. men nåt skoj ska vi väl hitta på! :)

Kommentarer
Elin - Mamma till My

Vilken sötnos hon är! :-D Skänt med en morgondusch :)

2011-08-22 10:48:11
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
helena

Söting, vad önskar du dig i dop present???

2011-08-22 14:42:51
Kecka

Vad söt då :) kram

2011-08-22 20:17:06
URL: http://keckan.blogg.se/
Carolina

Men ååååh, så söt man kan va!! :)

O så smart med bumbon. En sån ska jag investera i till nästa barn. Känns lite för sent för det till Wilda, men tanke på att det antagligen inte är så länge till hon sitter stadigt själv. :)

Men dom verkar verkligen riktigt smarta dom där! :)

2011-08-22 22:25:50
URL: http://bluppan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0