Nyvaken hela da´n! :)

Jag somnade klockan 04:00 i natt!!! KLOCKAN FYRA!!!



Typiskt nog hade jag lovat min storebror att köra honom till jobbet imorse... så det var bara att kliva upp i ottan och lämna honom för att sedan sticka och handla lite inför kvällen (Ja..jag stannar i dag också)!!

Jag skulle bara köpa lite färsk pasta..grönsaker å lite snacks å dricka till barnen... det slutade på 557kr!!

Vad hände där liksom??


Okej.. jag slog till å köpte avocado å lite grejs för att göra en förrätt... men ändå.. 557 pickadoller för lite fredagsmys!!  Å då drog dom dessutom av 36:- som jag hade i rabbat på COOP kortet!! 

Jag är absolut inte snål..men ändå (liite) ekonomisk (kanske inte enl Classe men)....tacka vet jag lågpriskedjorna!! :)

Hoppas Ni får en NICE fredag!

Kommentarer
joi

coop är så jäkla dyrt.. man får ångest när man betalar ta mig sjutton varje gång.. ryser

2011-08-12 11:19:44
URL: http://minbebis.com/blogg/missjoi
veronica - fyrbarnsmorsan!

jo.. känner igen det där... lite fredagsmys kan lätt bli en dyr affär... hua!

Coop är sanslösa och absolut inget för oss lite snålare!!! kram!

2011-08-12 16:14:46
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0