Snart så....

Kommer Ni i håg när jag skrev det HÄR!



Det gör i alla fall jag och det var ingen rolig morgon...

Men det har gått fort... jätte fort!! Känns faktiskt inte som att det var så länge sen jag satt här i soffan och skrev ner dom där raderna!

Det värsta är väl att man snart sitter här igen med den där klumpen i magen och ännu 4 veckor har gått! Fast de tankarna måste jag försöka tränga bort nu när Classe äntligen kommer hem igen! Å det brukar ju gå bra så jag ska nog fokusera på rätt saker den här gången också!

Nedräkningen har börjat och om 2 timmar står jag där på Landvetter med öppna armar och kanske en liten tår i ögat... precis som när han åkte!! :)

Men i dag är  det glädjetårar!! ♥

Kommentarer
Jessica

Stor kram till dig vännen! Hoppas ni har det supermysigt nu när pappa kommer hem :) Puss och kram

2011-08-23 22:25:09
URL: http://keckan.blogg.se/
Carolina

Åååh, så mysigt!! Förstår din glädje! Måste vara jobbigt att vara ifrån varandra så länge. Hur länge ska han vara hemma och mysa med er nu? :)

Kram

2011-08-23 23:03:14
URL: http://bluppan.blogg.se/
Evelina - mamma till Lucas

lycka, kärlek, glädje... allt de du är värd ♥♥♥

2011-08-23 23:04:57
URL: http://evelina84.blogg.se/
Marlene, mamma till Lilly & John

Hej och tack.. ursäkta för ett sent svar men jag e så dålig på att blogga nu... inte nån motivation. men med fler kommentarer på bloggen så blir jag taggad!! KRAM

2011-08-24 09:45:53
URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Annika

Hej Mia! Jag vill mest bara säga att jag beundrar dig. Du vågar, orkar och verkar må bra av att bjuda på dig själv och din vardag. Själv är jag mamma till lilla Clara på snart 4 månader. Så fort jag känner mig lite deppig (även när jag e glad=))går jag in på din blogg och får en känsla av att YES, jag är normal, livet går upp och ner när man har blivit mamma. Jag är ingen "bloggare" men är så himla glad att jag en gång för några månader sedan "råkade" hamna på din blogg. Du ger mig energi!! Har själv en sambo som arbetar i Stockholm på veckorna och ibland även är iväg på helgerna så ibland känns det bara som att usch nu orkar jag inte mer. Och ibland känns det bara weihaaa nu kör vi, jag e fan bäst! Sköt om dig och lilla Lexie och njut av att pappsen är hemma! Kramar Annika

2011-08-24 15:45:01

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0