Vad säger Ni...

...Om jag säger att jag och Lexie varit ute på en mils promenad i dag?

Med lite jävlar anamma innan... sköna skor och bra musik öronen går allt! :) Å så hjälper det ju till att vädret är bra ute också!!



Jo, det här med promenader är något som jag aldrig riktigt fått kläm på (innan jag blev gravid)!! Jag tyckte rent ut sagt att det var jäkligt trist och förbannat tråkigt. Tills jag ändå dom gångerna gick ut och kände hur skönt det var. Tyvärr sporrade det mig inte nog och jag fortsatte tycka promenader var rätt tråkiga!

Sen blev jag gravid... å herre jävlar vad promenader jag skulle gå.... trodde jag!!

Herreguuud... nu när jag inte jobbade skulle jag ju kunna gå upp varje morgon å ta lååångpromenader och jag skulle ju även hinna med någon på eftermiddagen.

Det jag inte visste då var att det tar lite tid att vara mamma och att det inte alltid är så att man har orken till att gå ut även fast man borde!! Barnet bestämmer liksom med sina mat och sovrutiner i början samtidigt som man inte är så jäkla pigg och stark i kroppen efter en förlossning! (Vilket jag aldrig fick höra innan)

Nu däremot börjar jag tycka att det är lite roligt å ser det som träning.. Jag måste börja komma i form och att köra en PW ett par dagar i veckan på 5-10km känns som en bra start!!

Dagens pepplåt.... som jag blev extra taggad å köra på av idag... är denna! Högt ska den spelas också!!



Chris Brown feat. Justin Beaber - Next to You!! En riktig Mialåt så att säga... ha ha.. det tar ett tag innan den kommer i gång.. men sen jäklar! :) Skönt beat liksom!

Nu ska jag göra mig i ordning och köra ner lillskruttan till farmor så jag får lite egentid!! Skönt!!

Kommentarer
Caroline och hennes två V:n

Shit va du är duktig! Jag orkar knappt gå till brevlådan, haha.

2011-08-22 15:52:30
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Emilie

Vad duktig du är!! Jag hade tänkt gå ut på en promenad men tror du att jag kom iväg?! Näe.. har varit inne hela dagen och inte gjort ett skit.. kan vara ganska skönt det med, men man får ju lite dåligt samvete på nåt sätt ;)

Vad sööööt hon är Lexie.. fina bilder när hon duschade :)

2011-08-22 19:29:11
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
helena

Ha ha det är du och Ludwig som lyssnar på Justin Bieber. Han lyssnar bara på justin. Jag blev lite sugen på en prom jag oxå när jag hade pratat med dig, så nu är det gjort.

2011-08-22 19:43:19
Therese- Mamma till Ameah

Tack för din fina peppkommentar vännen! Det har börjar bra så jag hoppas att det kommer fortsätta flyta på, jag håller mina tummar.



Jag sänder lite PEPP till dig också <3 Du är grym!

2011-08-22 21:33:59
URL: http://mylifeinthai.se
Siri

jag är sjukt impad - go girl:)

måste säga att bilderna på lillpluttis i "badet" var bara fööör söta<3

kram

2011-08-22 21:57:50
URL: http://www.sirchen.blogspot.com
Fia- mamma till Edison

Tycker som du att promenader kan vara ganska tråkiga! Att ha ett mål är en bra grej-typ gå och köpa mjölk! Eller som nu en uppgift-lufta bebisen hihi!

2011-08-22 22:15:46
URL: http://airyfairy.blogg.se/
i min lilla lilla värld

Nu har du iaf börjat. Du får se det positivt. Förtsätt kämpa nu bara =)

2011-08-22 22:31:32
URL: http://saratilling.se
Evelina - mamma till Lucas

Superduktig och helt rätt inställning!!! :) You go girl! ;) hihihi...ni är så fina ni två! ♥

2011-08-22 22:38:24
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0