Snart nytt år!

På söndag är det 2012 och det innebär ju att det i morgon är, sista dagen på detta år och, självaste Nyårsafton!

Å vilket år vi har haft då!

Bästa någonsin (hittills) och det kommer bli svårt att slå! :) Hade tänkt att skriva en liten Nyårskrönika med massa bilder... men jag skiter helt enkelt i det.. har inte tid! :)

Men kortfattat så har....

... jag varit gravid.... vi har köpt vårat första hus och så har vi blivit föräldrar!! ♥ Jag hade inte kunnat önska mig mer faktiskt!!

Ja.. det skulle väl vara att Classe kunde vara hemma hos oss mer, men å andra sidan så får ju vi tillbaka det när han väl är hemma... så jag vet faktiskt inte om jag i dagsläget vill byta ut vårt liv trots att det emellanåt är kämpigt att vara själv så långa perioder!


Men åter till morgondagen och eftersom jag nu anser att själva "Julen" är över så var det dags att fimpa julnaglarna och fixa till Nyårsnaglarna! :) Inget överdådigt men tycker dom blev lite sådär lagom nyårsglittriga!



Vad ska vi nu göra i morgon då?

Vi har faktiskt tidigare tackat nej... och/eller sagt i från oss nyårsfirande med vänner i år då vi ju faktiskt har Lexie att tänka på nu!  Det blir ju gärna så när man har hus att "alla" gärna firar här eller ja.. det är lättare att va många här än i en lägenhet om jag säger så då.

Inget oss emot men eftersom vi ju som sagt nu har barn kan vi ju inte bjuda in till värsta partyfesten! :) Sen är det även svårt att tacka nej till folk som ingenstans har att gå... Å tillslut står man där med hur mycket folk som helst! Därav har vi typ sagt att vi NOG ska fira själva.

Ett annat alternativ vi haft är även att åka till Oslo å låna (en av) Classes brorsas lägenhet å så fira där! Men nu känns det som ett lite stort projekt för att bara fira nyår.. å i stället för att sitta i en lägenhet så har vi ju ändå vårt hus. :)

Vi har barnvakt i morgon om vi vill... så allt kan fortfarande hända... Men jag tror det blir som så att vi dukar upp till 3 rätters middag här hemma och firar med vår lilla familj. Sen kan hända att Lexie lämnas bort å vi fortsätter firandet på annat håll! Men det återstår att se!! :)

Nu har Ni hört våra virriga nyårsplaner... Nu vill jag gärna höra Era! :)

Kommentarer
Kecka

Jag jobbar men det blir lite mat och Pommac hos Jenny och Patrik i alla fall :)

2011-12-30 16:11:08
URL: http://keckan.blogg.se/
Rocktjejen

Jag ska hem till en vän & hennes familj. :)

Gott Nytt År på er! :)

2011-12-30 16:40:01
URL: http://rocktjejensblogg.blogg.se/
Evelina - mamma till Lucas

Åh fina du... har jag sagt de?! Tycker du är fin :) Störtsköna naglar som typ always!



Nyårskrönika var de ja... tänkte faktiskt ge mig på det. Inte just idag. Men jag ska. Oj mycket blandade känslor inför de. Men de kan nog jag behöva.



Våra nyårsplaner är typ som era. Fira med lilla lilla älskade familjen. Bara vi tre. :) Vill ni vara med ;) ?



sov gott... kramen

2011-12-30 21:51:14
URL: http://evelina84.blogg.se/
Brassemamma

Härligt år ni har haft! Hoppas 2012 blir lika bra!



Själv blir jag både tvåbarnsmor och moster 2012 så det ser jag verkligen fram emot!



Gott Nytt År!



Kram

2011-12-31 12:45:21
URL: http://brassemamma.blogg.se/
Malin

Åh jag måste bara få veta var i thn du gör dina fina naglar! Är det akryl eller gelé?

2012-01-02 09:54:20
fatima

Sötis vilka fina naglar.. själv så har jag super lust med förlängning. Men jag känner mig så klumpig med två killar. När Isayah var bebis så kunde jag gå på salong och lyxa till det.. men med två så känner jag mig inte "redo".. får vänta tills jag börjar jobba etc.. heheh. Lycko dig.

2012-01-12 15:36:43
URL: http://www.mina-prinsar.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0