Fika!

15:30 bär det av mot första "ensamfikat" med mammorna i föräldrargruppen.



Ska bli kul att träffas "utanför" föräldragruppen och prata lite. Förmodligen blir det massa prat om tankar och funderingar inför fölossning osv... Det är ju inte långt kvar för nån utav oss..

Ha ha.. tänk att man blivit den där "tjötmorsan" man inte trodde man skulle bli...Men nu är vi ju alla i samma situation så alla tycker ju att det är OKEJ att prata "gravid stuff"!! Annars försöker jag allt att hålla mig lugn på den fronten..(om inte folk frågar mig förståds) för det är ju faktiskt så att inte alla tycker att det är kul å höra om min mage och allt annat som kretsar kring "mini"!!!

Sen att det blir en hel del här på bloggen är en annan sak... man behöver ju faktiskt inte läsa om man inte vill! :)

Kommentarer
Anna-gravid i vecka 38

Själv så har jag bara bebis och förlossning i huvet:) Folk får rida ut stormen;)

2011-02-22 16:21:36
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
alfamamma

Kul att träffas utanför föräldragruppen! Jag har inte riktigt fått pejl på min grupps deltagare än, så jag vet inte om det är något alternativ där.

2011-02-23 19:35:57
URL: http://alfamamma.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0