Homestyling!!

Då har man precis kommit innanför dörren och stängt snöstormen ute! Nu är det dags för lite obligatorisk homestyling inför fotograferingen av lägenheten i morgon.



Känns jävligt löjligt då man ju nästan ser på en gång att det är stylat för foto/visning. Men samtidigt ser det ju även fräscht ut.... och jag ska inte göra några överdrivna saker. Vet inte om jag ens kommer att använda all rekvisita. Det får som sagt inte se för "tillgjort" ut!! Men blommor och ljus brukar jag ju ha... däremot inte 3000 lime och citroner på köksbänken... så förmodligen blir det kanske bara helt enkelt några gröna äpplen...Om ens det!!

Kanske kan Ni få se några smakprov senare. Och om inte.... så får Ni väl vänta tills länken till HEMNET dyker upp! :)

Kommentarer
Anna-gravid i vecka 37

Jag tycker du ska ta allt:) Blir jättebra tror jag!

2011-02-16 21:19:39
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0