Isigt!

Herregud... det är rena isgatan ute! Tur att jag har broddar för dom behövdes verkligen idag kan jag säga. Såhär såg bilen ut när vi kom ut tidigare i förmiddags! :)


Svårt att se kanske.. men hela bilen är täckt med IS!



Is is is....



Och så lilla jag som är "Is trött"! Här kan Ni även se att jag inte alltid är så "fräsch" som Ni tror... :)


Nu blir det lite skidor...eftersom man visst ska kolla på sånt när det är VM..EM.. eller vad det nu är? :)

(Ha ha... kolla på mitt pekfinger på blden... ser ut som att jag har väldens hårigaste apfinger!! Jag dööör va äckligt... Ha ha..)

Kommentarer
Veronica

huuua!!!! Isiga bilar är inte kul...

2011-02-26 16:23:13
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0