Jag är varm i hela HJÄRTAT!!


Ni är så snälla och gulliga allihopa som ger mig såna fina kommentarer titt som tätt. Både via blogg, Facebook och i det verkliga livet! Det värmer nå't så otroligt mycket ska Ni veta! ♥

Så tack tack tack!!



Något mer som gör mig alldeles varm i hjärtat är den där lilla (STORA) kulan på magen...Hur ska jag klara mig utan den kan jag känna nu?

Jag gillar den så mycket och den är ju faktiskt en del av mig nu!!! Samtidigt så finns det redan nu så mycket kärlek till "den lilla korv" som ligger där inne att jag inte tvekar på att det kommer komma ÄNNU lite mera kärlek när magen är borta och "kotten" är ute!

Ja...Vem kunde tro att jag skulle bli såhär "löjlig" över att få barn? Inte jag i alla fall.... men Ni som reda är föräldrar vet vad jag pratar om... Och Ni som är med om samma resa just nu förstår också vad jag menar...och till Er som ännu inte upplevt denna känsla än vill jag bara säga.... att Ni kommer bli precis likadana när det väl är dags för Er! :)

Kommentarer
Elin -gravid i vecka 36

Jag kan verkligen rekommendera den filmen, the tourist! Den var jätte bra:) lite fjantig enligt min sambo men jag gillade den stark:) Såå se den! Angelinas klänning som hon har på balen i filmen måste vara en av de snyggaste jag någonsin sett:)

2011-02-04 03:50:28
URL: http://doncellita.blogg.se/
Emma

Yeah! Tack snälla du, så glad jag blir. Jag har mailat min adress!

2011-02-04 07:54:09
URL: http://sminkhornan.wordpress.com
frida

Hehe tack va söt du e :)

2011-02-04 09:26:16
URL: http://fritte.blogg.se/
Linda Claesson

Ha ha vet precis hur du menar =)

2011-02-06 19:45:53

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0