Jag söker...Nya "Buzzadorer"

Jag vet ju att det finns en hel del gravida och småbarnsföräldrar som läser min blogg och jag vill nu tipsa Er om att gå in och bli en Buzzador... som ju just jag är!!

Just nu... inför 2011 är det massor av spännande företag som knackar på dörren och vill göra kampanjer med Buzzador, och småbarns- och bebisföräldrar är som så ofta hett eftertraktade målgrupper.

Så vill du få chansen att pröva spännande produkter och tjänster (gratis) för att sedan diskutera dessa med dina vänner är detta något för dig?

För att få chansen till detta är det viktigt att Ni trycker på någon utav länkarna i inlägget för att anmäla Er!




Gratis är gott och som småbarnsförälder är det ju inte alltid fett i plånboken.... så JAG VILL självklart bli en Buzzador och tänker härmed anmäla mitt intresse!!!


Kommentarer
fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Ska checka in det där med Buzzador :) Tack för tipset darling.



Vet du jag brukar ha senior broddarna på men jag glömde dem. Och det var så halt.. Men vi gick jätteförsiktigt.

Allt bra med dig? Och magen :P

2011-02-09 13:35:01
URL: http://www.thistakes.com/
Kecka

Måste man va gravid eller småbarnsförälder? Singeltjejer har det inte heller fett i plånboken.

2011-02-09 19:44:28
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0