Magen..

Jag vet inte.. men det känns som att magen börjat sjunka lite.. kanske är det bara en känsla eller "dagsformen" som gör det.

Hur mycket jag än älskar min mage nu för tiden så börjar den faktiskt, nu, att vara i vägen lite grann. Jag känner av den när jag sitter på vissa sätt... ligger på vissa sätt... när jag går... när jag cyklar... ja.. mest hela tiden faktiskt! 

Men samtidigt ska jag inte klaga för jag har ju trots allt mått oerhört bra under hela graviditeten och heller inte kännt av några andra krämpor. Så jag får liksom försöka pränta in det när det känns som jobbigast!



Så mina I-lands problem med att ha en kula i vägen och att kläderna börjar bli för små är egentligen bara lyxproblem!! Jag är lyckligt lottad och "mini" där inne betyder allt just nu.. Vare sig det är jobbigt eller ej!!! ♥


Kommentarer
frida

Tack så mycket :D

Ja vi mår bra allihopa =) Trodde jag skulle vara mycket segare, okej att man är lite mörbultat i kroppen, men annars mår jag kanon :D



2011-02-01 11:25:11
URL: http://fritte.blogg.se/
helena

Det är verkligen bara 37 dagar kvar...det är ju ingenting ju. SPÄNNANDE!



Hur har det gott med huset??

2011-02-01 13:48:15

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0