Morgonstyr!

Nu börjar det faktiskt att kännas lite tungt å gå till jobbet på mornarna!!

Jag vet inte om det kan vara för att det börjar närma sig hemgång för min del? Men det är i alla fall jobbigt att gå upp...jobbigt att göra sig i ordning och välja vilka kläder som skall bäras för dagen... jobbigt att göra i ordning frukost som ska med till jobbet och sist men inte minst... att ta på sig skorna och promenera till jobbet. PHU...

Väl på jobbet går det väl ändå rätt okej ...men ändå... det är inte många dagar kvar nu och det är klart att kroppen och psyket börjar förbereda sig på vad som komma skall och jag ska verkligen NJUTA i fulla drag nästa fredag när jag går hem. Helst skulle jag ju fira med champagne... men det går ju inte.. Ha ha.. Fat å andra sidan har jag hört att det är en bra genväg till förlossning... så varför inte! :)

Skämt och sido... Vissa dagar är tyngre än andra och jag ska nog stå ut en vecka till... TÄNK... EN liten VECKA kvar bara?

Vad kostigt det blev helt plötsligt? :)


Kommentarer
Fia

Visst är det ett helt projekt att ta sig ut och iväg?! Pust och stånk :)



Vad fint ni bor, såg bilderna nedan. Flyttar ni till större eller hus eller vad? :)

2011-02-17 09:19:57
URL: http://airyfairy.blogg.se/
joi

oj oj oj.. bara en vecka kvar. Shit vad tiden har gått fort för dig! Kommer bli spännande nu.. :D

2011-02-17 09:24:36
URL: http://frokenjoi.blogspot.com
alfamamma

Jag tycker nog allt att du kan fira med ett glas champagne lite närmare BF, som sagt så kan det ju funka som färdknäpp. :)

2011-02-17 13:18:23
URL: http://alfamamma.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0