Slarvig knut och för liten kjol!

Orkade inte greja värst mycket i morse och efterom jag var och badade igår vaknade jag i morse upp med ett krull utan dess like!!



Ja, just det... krull... inget annat!! :)

Somna för GUDS SKULL aldrig med lite halvblött hår om Ni har självlockigt mina vänner!! :) Eller ska jag kanske säga...Sov ALDRIG med någon som lägger sig med lite halvblött självlockigt hår för då kanske Ni aldrig mer vaknar!! Ni kan få en jättechock, när ni vaknar, så hjärtat stannar! Jag lovar!! :)

Så pga av mitt lilla missöde fick det bli en hög slarvig toffs vilket ju i och för sig passade alldeles ypperligt då jag slapp "hårtid" med plattången!

Sen var det klädprovardags... tog första bästa kjolen.. Visade sig ju inte vara en gravid kjol utan en vanlig gammal kjol som hängt där inne i garderoben och glömts bort. Fick ju i alla fall igen en kanapp utav två å kjolen har suttit uppe HELA dagen..så NÖJD är jag! Har dessutom dubbla strumbyxor på mig (pga vinter) om Ni tycker att det är lite konstiga sömmar här och där på magen! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0