Trött..tröttare...tröttast!



Måtte vår lilla kiddo få pappas morgon humör för mitt är verkligen RUTTET!! Detsamma gäller även morgontröttheten! Det vore ju i och för sig rätt skönt om vi får en unge som sover bra på natten och länge på morgonen... men sen.. när den blir lite äldre hoppas jag att den slipper vara så morgontrött som jag är alltså! :) Både för min och mitt barns skull! Tänk va jobbigt att behöva tampas med både mig själv OCH en trött grinig liten sketunge som inte vill gå tilllekis/skola!!

Nej tack.. där får du gärna brås på din pappa... som kanske visserligen är trött emellanåt.. men som ändå tar sig upp utan att gnälla! :)

Och även om jag nu kommer att vara vaken flera hundra gånger om natten för att amma och trösta bebis så ska det bli så skönt att inte ha en klocka som ringer på morgonen!! :)

Kommentarer
Fia

Haha samma här, hoppas lill*n inte ärver mitt morgonhumör :P

2011-02-16 13:20:18
URL: http://airyfairy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0