Uppdatering!

Lite dåligt med bloggande i helgen men som Ni vet så har jag ju haft finbesök här och då kan man ju inte sitta och blogga hela tiden! Kusin vitamin kom ju i fredags och i går dök delar av min familj från Karlskoga upp samt lillebror + tjej från Stockholm!

Det blev en lite tur på stan med en mysig fika på eftermiddagen. Efter det tog vi en tur i bilen och smygkikade på vårat kommande hem! :) sen åkte vi hem och drack lite bubbel och gjorde oss i ordning för kvällens middag!


Jag & lillebrollan

Kristin stannade kvar tills idag och nu har hon precis åkte hem.. resten av folket åkte hem i går kväll efter middagen då ju bror + Kristin skull åka till Sthlm idag.

Helgen har varit supermysig och det har varti jättekul att ha Kristin här på besök.. det måste vi göra om nu när vi bor så nära varandra! :)

Och tack för dom fina presenterna.

Från pappa och Anna-Lena fick jag...ett 8GB minneskort till kameran samt ett par Reebook easy tone skor.. som ju ska göra att man får läckra ben och rumpa. Tänkte att det kunde vara bra sen när man ska gå promenader med det lill*. Från Kristin (kusin) fick jag jättetuffa salladsbestick från Saga Form och från Erik och Kristin blev det Carolina Gynnings parfym GO Girl.


Middag på Butler´s


Mina presenter


Skorna som ska ge mig benen och rumpan man drömmer om!! Ha ha..

Tack tack tack för en mysig helg allihopa! ♥

Kommentarer
Therese- Mamma till Ameah

Vad skönt att pappan är på väg hem :) Måste kännas jätte tryggt!



Ett par easytone skulle jag också vilja ha nu till våren och det blir ännu fler barnvagnspromenader. Det kanske kan hjälpa en att komma i form igen? :)



Har du fyllt år eller vad har jag missat? I sånt fall, grattis, grattis :D



Massa kramar från oss!

2011-02-20 17:40:48
URL: http://mylifeinthai.se
Louise- väntar på min skatt

Å alldeles perfekt läge med andra ord :) flyttade nästan precis ifrån Storgatan, blev less på stan :P underbart med hus! Inom 2 år ska jag baske mig också ha ett :))

2011-02-20 18:00:56
URL: http://loojsen.blogg.se/
Anna-gravid i vecka 38

Vad härligt med presenter:)

2011-02-20 22:17:11
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Veronica

ohoooo vilka fina presenter!!!

skorna kan du skicka till mig, give me ;)

kramiz

2011-02-20 22:33:20
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0