Då har man käkat lite igen då!!

Denna gången lunch! (herregud vad jag äter hela tiden!)

Vår kära vän Johan (även kallad Bernhard) var inne i stan och behövde lite lunch sällskap en fredag som denna...Classe var ju given och så snek jag in mig på ett hörn också!  Bernhard fick bestämma och Thai blev det!! Jag älskar thaimat om det är någon som missat det..så jag var mer än nöjd..och är nu mer än mätt! :)



Ja, och eftersom att det är fredag fick jag ju dra på mig "lång" klänningen som bara blir kortare och kortare av någon anledning. Har haft den förut, så det är väl egentligen inte så mycket att visa... men jag tycker själv att det är kul och titta på andras kort så därför  tror jag av nån anledning att Ni som är här också tycker det är kul!!??

Men vad vet jag!? :)


Kommentarer
Anna-gravid i vecka 33

Vad jobbar du med för något?:)

2011-01-14 14:56:23
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0