Gårkvällen!

I går efter att vi käkat mat så slappade vi bara framför tv:n. Kollade lite på Landskampen på 3:an, men då jag ju är sådär sportintresserad så gick jag in å tog mig en varm dusch i stället. Sen tog jag på mig morgonrocken och kröp ner under soffan....nej filten menar jag ju... och somnade!!


Mia mumsar hemmagjord pizza! :)

Classe väckte mig runt 22:15 å frågade om vi skulle gå upp... han skulle bara kolla klart på sporten först. Jag gick å borsta tänderna för att sedan släpa mig upp till sängen och jag tror fan jag somnande på vägen.
Har knappt nåt minne av att Classe kom upp...eller ja.. jag vet att han sa godnatt eller nåt.. men då var jag som sagt redan inne i drömmarnas värd! :)

Lyckades sova hela natten och vaknade i morse kl 05:08..lite väl tidigt kanske så jag låg kvar å morna mig i en sissodär 40 minuter för sen tror jag nästan att blåsan skulle ha spruckit! :)


Kommentarer
Karin

Hemmagjord pizza e såååå godaste!



Har ni budat på huset?

Såg jättefint ut iaf :)

2011-01-28 13:30:18
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0