God kväll!!

Jag är sugen på något gott? Men vet inte riktigt vad?

Konstigt det där att man ena dagen knappt kan äta för att man bara känner ett stort NEJ till mat... medan man andra dagen skulle kunna äta vad som helst! :) Kanske inte skulle äta vad som helst just nu, men är ändå sugen liksom!

Fick ett 10 pack TWIX av min brorsdotter Amanda i julklapp som ligger där uppe.. och jag kan säga att det är farligt nära att jag kommer gå upp å hämta en sån snart!

Dagen i dag har varit blandad!! Först "fuldagen"... sen besök hos BM....och sen hejdåtårta för två kollegor. Dåligt blandat med bra. BM besöket fick ju dagen att bli lite bättre då man ju blir alldeles varm i hjärtat av att höra bebis hjärtljud och samtidigt få höra att allt står rätt till med mamma också. Ingen äggvita..bra blodtryck och trots jul och nyårsfirande så hade jag gått ner 0,5kg...och SF låg precis på "mittenkurvan"!

Det tråkiga idag var väl att två kollegor lämna företaget för nya utmaningar..Glad för deras skull, men kommer sakna "Nilla" lite extra...my colleague in crime liksom. Men å andra sidan så går ju jag också snart hem... så jag är egentligen bara glad för hennes skull... och Marias också såklart.

Som Ni ser har jag morgonrocken på mig vilket jag typ  har varje kväll numera. Vet inte vad det är men jag är så frusen på kvällarna att jag nu alltid tar mig en VARM dusch innan jag går och lägger mig. :) Nu ska jag inte lägga mig riktigt än men jag ska däremot krypa ner i soffan under filten...å så ska jag kolla på Moulan Rouge på 8:an kl 21:00. Och till det får det nog bli en TWIX trots allt!

Kommentarer
Anonym

Mia.........Mia......Mia.........

Kommer att sakna det dagliga "tjötet" med dig oxo. Presenten jag fick av dig är faktiskt en av de grejer som kommer etsa sig fast länge! Jag blev så himla glad för brevet som du skrev, gladare än jag kanske visade, för jag höll på att börja lipa...Blev riktigt varm i magen och det fina porträttet på dig kommer stå på mitt nya bord och glo på mig...Saknar dock den röda finnen på näsan...:) Kram på dig Mia så ses vi snart! Gillar dig....

2011-01-06 18:06:01

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0