God morgon på Er!

Då var det lördag i dag då!

Gick upp och la mig runt 23:00 tiden i går och somnade nog rätt fort tror jag. Därav vaknade jag ju ganska så tidigt i morse.. redan kl 07:30...däremot ville inte Mia:s ögon riktigt öppna sig, så jag låg kvar en stund till med hopp om att kanske somna om.. Men tji fick jag för sen vaknade mini till och då var det lika bra att ge upp! :)



Nu har vi käkat lite frukost...i sängen... LYX... och nu ska jag krypa ner en liten stund till och glo lite på tv innan jag går upp och tar tag i dagens fix.

Ha en bra dag!

Kommentarer
helena

Mys med frukost på sängen, själv är jag redo för lite jobb. Ha en bra dag. KRAM

2011-01-08 09:22:15
Therese

Oj vad mysigt det där såg ut :)

2011-01-08 13:00:27
URL: http://mylifeinthai.se
Kecka

Åh frulle på sängen :)

2011-01-08 14:05:27
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0