Ice Ice baby...

Japp.. halkan har sagit till igen och jag funderar återigen på att införskaffa mig broddar!

Tror nämligen att den uppfinninen är underskattat och fattar egentligen inte vad jag väntat på? (förmodligen att skiten ska smälta bort från gatorna så man kan gå som folk). Fast nu är det liksom bara svinhalt...direkt på marken.. funkar broddar då, eller ger man bara ifrån sig ett jäkla högt ljud och framkallar uppmärksamhet där folk tänker:

- Jaha.. det är hon...michelinkvinnan... där framme som är töntig och använder broddar!!





- Och JA.. det är jag... michelinkvinnan (from HELL) liksom.... vi får väl se vem som ramlar först!? HA!!


Kommentarer
fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Hahahah, jag har senior broddar :P

2011-01-21 03:32:01
URL: http://www.thistakes.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0