Late..

Kvällen börjar lida mot sitt slut kan man säga och jag måste ändå sammanfatta dagen som mycket bra. Blev i och för sig en rätt lång dag på jobbet..men vad gör det... nu är det ju trots allt helg.

Efter jobbet kom Classe och hämtade upp mig och så åkte vi direkt till Uddevalla för att hämta Per-Anders (Classes bror) och Emma som lämnat Norge över helgen för att komma hem och hälsa på. Sen åkte vi raka vägen hem till svärföräldrarna där det vankades god mat och dryck!

Mätta och nyss hemkomna ska vi väl snart gå upp och lägga oss....för i morgon bär det av mot Karlskoga! Jag skrev på Facebook förut att detta innebär att vi inte behöver göra ett skit i helgen... förutom att vara lite trevliga.

Förmodligen är det sista gången jag är hemma i Kga innan "kotten" tänker komma ut....Och OJ... vad konstigt det känns när man skriver så... Men så kan fallet faktiskt vara då familjen kommer och hälsar på mig dom två helgerna Classe åker ut på havet igen....och efter det lär vi inte röra oss jättelångt hemifrån! ♥

Så vem vet.. kanske ses vi i helgen? :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0