Off we go to work!

Vaknade strax före 04:00 i morse och kunde givetvis inte somna om!! Efter 3000 vändningar på en halvtimma så frågade Classe hur det egentligen gick för mig på andra sidan madrassen? :) Skönt tänkte jag.. en till som en vaken! Sen att det var jag som väckt han spelade inte så stor roll tyckte jag...nu slapp jag ju ligga vaken själv!

Så där låg vi i mörkret och pratade om allt och inget...tills jag, strax efter 05:00, somnade om igen. det gjorde inte Classe så han låg snällt kvar där och pilla på sin Iphone så jag fick några minuter sömn till! Men inte var det länge... för sen ringde ju klockan lite före 06:00 och då skulle ju jag egentligen gå upp...men det ORKADE jag inte så jag låg kvar en stund och morna mig. Men nu är vi båda uppe på fötterna och Classe ska KÖRA mig till jobbet då han ska ut och åka skidor nu! Sicken lyx!!

Men nu är det dags att dra!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0