Tänkte bara säga godmorgon här ifrån Strandgatan!!


Lite lagom yrvaken...

Med tanke på att jag sprungit på toan en sisådär "sjuhundrafemtioelva" gånger i natt så känner jag mig ändå rätt så utvilad. Somnade på soffan i går efter att vi tittat på parlamentet och missade på så vis Let's Dance finalen... Hörde såhär i efterhand att stackars Bagge åkte ut. Mycket tråkigt.. även om han inte är den bästa dansaren så är det underhållning!

Inte för att han den där norbaggen är dålig, men jag tycker faktiskt inte att han har att göra i Svenska Let's Dance över huvud taget. Så därför tycker jag att det är dags för honom att åka hem!!

Nu ska vi äta frukost och sen ska jag visa...berätta om paketen jag fick i går. Jag blev så glad att jag började gråta!! :)


Kommentarer
joi

Guten morgen!

2011-01-29 11:03:02
URL: http://frokenjoi.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0