Tävlingen avgjord!

Mina vänner...

.....CLINIDERM tävlingen jag höll som "Buzzador" är nu avslutad och avgjord!

Classe hjälpte mig att dra 4 st namn ur lapphögen så att jag inte skulle fuska..varför jag nu skulle göra det?


Ni var 9 st som hade anmält Er till tävlingen via mailen och alla hade ändå rätt så stor chans eftersom det fanns 4 boxar att lotta ut.

Jag tackar Er andra för deltagandet och hoppas att Ni fortsätter att vara med i kommande tävlingar framöver

Men nu säger vi GRATTIS till...



Jessica, Emma, Cathrine och Gunilla

Jag hoppas att Ni ska bli lika nöjda som jag är med produkterna (plus att Ni får prova några till som inte jag provat...så återkom gärna med respons) och paketen kommer på posten inom kort!!!

Grattis en än gång!!

Kommentarer
Kecka

Åh vad kul! Tack! ett stort tack till Classe då som prickade in lappen med mitt namn :) Lovar att ge respons om produkterna :) Kram

2011-01-26 17:48:41
URL: http://keckan.blogg.se/
Madeleine - Mamma till Lova

Söt du är, Lova säger tack här ;D

2011-01-26 18:51:24
URL: http://madeleines.se
Veronica

Grattis till er alla :)

2011-01-26 20:06:21
URL: http://www.virrisbyvirris.se
Catherine

ÅHHH! vet inte om det är jag som vunnit eller en annan Catrine, tänkte på hur namnet stavades! Om det är jag så TUSEN TACK" har aldrig någonsing vunnit på något!

kram kram



Catherine



www.cathysplace.wordpress.com

2011-01-27 09:23:12

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0