Tjejfilm!

Nu ska jag borra ner mig i soffan tillsammans med en skål popcorn och slå på en film jag nyss var och hyrde!!

Räknar med att gråta några floder då jag såg inne hos "sjömanshustrun" att det var precis vad hon hade gjort! :) Och eftersom det är samma författare som skrvit A Walk To Remember så kan det inte gå fel. Den filmen tjuter jag mig rätt igenom varje gång jag ser.

A walk to remember kan jag varmt rekomendera.. och den här får jag tala om senare vad jag tyckte om!

Men hey...här har Ni ju två filmtips om Ni är sugna på riktiga tjejfilmer! :)



Hoppas Ni har en mysig torsdagskväll mina vänner!

Kommentarer
virris

Mysigt med film, uppdatera gärna sen vad du tyckte om den :)

kram

2011-01-06 21:57:55
URL: http://www.virrisbyvirris.se
carolina

Åh...visst forsar tårarna!? tror ju att man känner igen sig mycket för man vet hur det är att vara ifrån den man älskar.



Bra film!

2011-01-12 11:09:58
URL: http://sjomanshustrun.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0