Byte av gardiner!

När vi flyttade in i huset hade förra ägarna lämnat kvar en hel del gardiner i fönstret. Detta blev då tyvärr inte prio ett att greja med... Men nu är Mia trött på dessa gamla trasor och det är inte en dag för sent att byta ut dessa.

Jag har ju en hel del gardiner sen innan och just i detta rum (som inte alls är iordninggjort för övrigt)  hänger nu ett par gamla som jag använt i lägenheten någon gång! :) Kanske inte så jag vill ha det i framtiden.. men bra mycket bättre än innan.

Från detta


Till detta


"Dekorationen" i fönstret är inte heller den bästa, men den får duga så länge tills nya blommor och ny lampa är inhandlad!

Anledningen till svarta gardiner...krukor och lampa är den fondtapeten Ni ser. Kanske ska jag byta ut allt till vitt... men som sagt... det här är ändå bättre än det som var innan!

Eller vad tycker Ni!!

Kommentarer
Tina - Minnas mamma

Jag tycker det blev jättesnyggt med svart!



Och tack :) Jag tycker det är både roligt och smidigt att göra mat till henne. Lite frukter och grönsaker går ju snabbt att reda till liksom. Så åt vi köttfärs igår och då la jag bara undan lite köttfärs till Minna och kokade den istället för att steka.. Plättlätt :)

2011-07-26 19:13:50
URL: http://hejtina.blogg.se/
Sara, mamma till Charlie

Snyggt!



Ja, stora steg är det sannerligen. Som sagt känns det lite tidigt med sittdelen, men han sitter jättebra i den och helt plötsligt älskar han att åka vagn igen. Ska nog prova med liggdelen igen och se om han protesterar, annars får man väl tro att han tycker att han är redo...

Ja, är avis på alla som bor i hus just nu :p Börjar längta till hösten när folk slutar festa till det på balkongerna :p

Kram!

2011-07-26 19:16:14
URL: http://sarasland.com
Sara

snyggt tycker jag...

2011-07-26 20:29:52
URL: http://finest.se/alwalouise201
Emilie

Det blev jättefint :)

Men bara lite mascara någon dag gör att man känner sig lite piggare på nåt sätt.. haha!

Du kanske har sett tävlingen jag har på bloggen där du kan vinna en fin namntavla!? Kanske med Lexies namn ;) Dom är verkligen superfina.. ett hett tips!!

2011-07-26 21:08:26
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0