Back on track..

Hemma igen efter en härlig liten spontantripp till grannlandet! Trots regnvädret så blev det mycket lyckat och som Anna skrev i kommentaren så kommer detta vara något vi skrattar... och kommer komma ihåg framöver..och hon har så rätt!! :)



I dag har dagen gått åt till att packa upp... tvätta... tvätta och tvättat. Vi hade ju som sagt besök här i dagarna två och när man agerar hotell så blir det som sagt lite tvätt av sängkläder och handdukar mm.

Själv har jag även hunnit med ett besök på vårdcentralen där jag fick recept på allergitabletter + att jag kollade upp en liten böld som vuxit på huden. Rättare sagt på röva..eller ja.. lite längre upp... där skinkan börjar ungefär.. ha ha..

Det visade sig i alla fall inte vara någon cancersvulst som jag blev lite nojjig för utan var bara en liten infektion som försvinner med alsolsprit eller penicillin!

Slutet gott allting gott!

Kommentarer
Anna-mamma till Vincent

Vad roligt att du läst ikapp:).Otroligt söt bild på Lexie och vad fin bakgrund:) Ser så somrigt ut! Ja där gav du mig en ide som kostar pengar.Jag tror nog inte att jag har råd att fynda hehe!:D Jag måste köpa allt i storlek 74 snart.. Kram

2011-07-04 15:46:24
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0